خون به جاي اشك

چه رنجي مي كشد آنكس كه انسان است و از احساس سرشار

خون به جاي اشك

يك دختر 14 ساله هندي به طرز عجيبي از سه سال قبل 50 بار در روز به جاي اشك خون گريه مي‌كند.

به گزارش خبرگزاري مهر، از بدن توينكل دويودي يك دختر 14 ساله هندي، بدون اينكه دچار هيچ جراحت و زخمي شده باشد، خون خارج مي‌شود. از سه سال پيش اين خون از چشم‌ها، بيني، سر حد مو و پيشاني، گردن و كف پاهاي اين دختر 50 بار در روز خارج مي‌شود.

اين دختر درباره وضعيت خود توضيح داد: از چشم‌ها، دست‌ها، سر، گوش‌ها، بيني و از همه جاي سطح بدنم خون خارج مي‌شود. وقتي خونريزي آغاز مي‌شود، من هيچ جراحتي ندارم، اما اين خونريزي‌ها من را به شدت خسته مي‌كنند و بعضي وقت‌ها سردرد مي‌گيرم.

دكتر باچانان پزشك آمريكايي كه در انگليس كار مي‌كند، براي معاينه اين دختر نوجوان به هند سفر كرده است.

وي اظهار داشت: من هرگز يك مورد مشابه اين مورد را نديده ام و يا در تاريخ پزشكي نخوانده بودم كه خون به صورت خود به خود از پوست سر و يا كف دستها خارج شود. من بسيار خرسند خواهم شد اگر بتوانم به اين نوجوان كمك كنم.

اين پزشك آمريكايي در معاينه اين دختر هيچ علامتي از بريدگي، كبودي و يا قرمزي مشاهده نكرد. وي گفت: از نظر فيزيكي، غيرممكن است كه خون از پوست سالم به بيرون تراوش كند اما من هيچ نشانه‌اي از بريدگي و يا كبودي در بدن اين دختر نديدم.

براساس گزارش دسي هات ماسالا، اين دختر عجيب از دو سال پيش پس از اينكه به دليل خونريزي از دو مدرسه اخراج شد ترك تحصيل كرد.

وي در اين باره گفت: من نمي‌خواهم خون از بدنم خارج شود. مي‌خواهم به مدرسه بروم و يك زندگي عادي داشته باشم

 


تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد